Bulan menerangi hati ini (Part 6)

                      Yes mom, I ate.
Sudah berbulan aku bersama dia ,
gembira sentiasa ,
pada suatu hari , 
dia mengajak aku keluar makan , 
aku sangat teruja , 
aku bertanya kepada abg ku "boleh tak tolong hantar" ,
abg aku menjawab " okay!''
setibanya di sana , hati ku berdebar-debar ,
masuk saja ke dalam aku mencari-cari dia di depan ramai orang ,
tiba-tiba aku ternampak kawan dia ,
kawan dia mengajak aku ke meja mereka ,
langkahku terhenti di hadapan Que ,
aku terdiam ,
" eh duduk lah " que berkata ..
aku terus tersedar dari lamunan ..
aku terus menarik kerusi dan duduk bersebelahan Que ,
dia ingin belanja aku makan ,
tetapi aku tidak mahu menyusahkan dia ,
aku meminta hanya segelas air,
dia terus memesan ,
aku tidak banyak bercakap, 
aku merasakan getaran di hati ku ,
aku bernasib baik kerana dia membawa kawan dan kekasih kawannya itu , 
tidak lah kesunyian saja ,
selepas beberapa minit aku merasakan keseorangan ,
dia asyik bersembang dgn kawan dia ,
tiba2 kawan ku tiba , aku terus menarik kawan ku , dan menyatakan aku tidak puas hati ,
tetapi lama-kelamaan , aku merasakan , itu hanya perkara kecil ,
sudah lama di situ , kami terus pulang..
tetapi hatiku berasa tidak puas hati .. Hmm ..

# haa ! khusyuk bace , tunggu sambungan yee (Y)
tata~

Dah bace eh? Like lah pulak..thankiu sweety♥

0 KLIK sini.. Tinggalkan pesanan! =):

 
© copyright all right reserved by Zylavyla