Bulan menerangi Hati ini(Part 7 )


♥ The Girl with big dreams..
pada suatu malam , 
aku berkata pada que , 
aku mahu pergi ke jamuan malam esok ,
Que berkata" ok ! tp  jangan buat apa2 yg b tk suke kalau tak, b takkan layan bby "
aku yakin aku akn turuti kata2 dia..
keesokan malam aku pergi ke majlis itu , 
pada suatu ketika ade seseorg ingin bergambar dgn ku , 
org2 di situ menyuruh ku bergambar dgn dia ,
di situ terdapat ramai org dan ada cikgu juga ,
aku mengambil gambar dgn org itu ,
2 hari selepas itu ,
Que menelefon ku dan marah-marah disebabkan gambar itu ,
malam itu aku menangis semahu-mahunya ,
Que betul-betul marah kepadaku ,
SMS ku tidak dibalas , 
panggilanku tidak dijawab ,
aku betul-betul rasa bersalah ,
berkali-kali aku meminta maaf , 
tetapi tidak dihiraukan ,
aku cuba memujuknya , tetapi dia langsung tidak memandang pujukan ku ,
aku berasa sangat sedih , 
keesokannya aku cuba memberi SMS ,
dibalas tetapi aku tanya . sepatah saja dijawab ,
aku merasakan , 
tiada maaf bagiku .
tetapi aku sangat sayang pada Que ,
aku betul-betul menyesal ,
aku terus-terusan meminta maaf ,
dia tetap begitu ..
apakah malang nya nasib ku ? =(


Dah bace eh? Like lah pulak..thankiu sweety♥

4 KLIK sini.. Tinggalkan pesanan! =):

YNA said...

jgn diikutkan sgt darah muda :)

zylavyla :) said...

yeah !

asmida nadia said...

dia marah tandanya syg :)

zylavyla :) said...

yup yup .. =) tapi susa nk pujok =(

 
© copyright all right reserved by Zylavyla