Bulan menerangi hati ini (part 9)

Loving you tore me apart ♥

sebulan berlalu ,
aku selalu dimarahinya ,
entah , aku pun tak tahu kenapa ,
mungkin disebabkan perkara yg telah berlalu itu ,
ya! ia nya disebabkan itu ,
kepercayaan nya terhadap ku mula hilang ,
aku perlu menghadapi semua ini ,
memang aku yang bersalah ,
tetapi aku sudah berjanji tidak mahu ulangi nya lagi ,
tiada sedikit ruang kah untuk ku menebus kesilapan ku itu,
URGH !
begitu terseksa hati ini tanpa kepercayaan Que ,
betul lah kata orang , kita perlukan kepercayaan untuk mengukuhkan cinta kita ,
tetapi aku telah memusnahkan kepercayaan itu ,
aku sudah nakad !
aku akan terus membuktikan yang aku betul-betul tidak akan sia-sia kan Que lagi ,
tetapi aku terpaksa 
menghadapi segala kemarahan nya ,
mengeluarkan kata-kata yang mengguris perasaan ku ,
aku harus terima semua ini walaupun perit ,
semuanya bermula dengan aku ,
aku tidak sangka akan jadi begini ,
Que , Zirra benar-benar menyesal .....

Dah bace eh? Like lah pulak..thankiu sweety♥

0 KLIK sini.. Tinggalkan pesanan! =):

 
© copyright all right reserved by Zylavyla