Bulan menerangi hati ini (part 10)

Some day you will be old enough to start reading fairy tales again :)) | Colorfully

Hari berganti hari, sudah 3 tahun aku bersamanya, segala perit, suka duka hanya aku dan dia, 
dia mengajak aku berjumpa untuk menyambut ulangtahun kami berdua..
pada malam itu, dia mengambil aku dan kami pergi ke satu tempat untuk meluangkan masa berdua.. aku merasa bahagia berada di samping orang tersayang,beberapa jam selepas itu, dia menghantar aku pulang, tetapi aku sangat berat untuk melepaskan dia, mata kami bertaut, lama kami terdiam.. aku tersedar, masa telah jauh sudah lewat, aku terpaksa mengucapkan terima kasih dan kata2 manis sempena ulangtahun aku dan dia..
sebulan berlalu, aku sangat bahagia, tetapi dalam pada itu aku merasakan dia sudah berubah dari hari ke hari, tidak ada lagi pesanan ringkas yang manis seperti dahulu, kenapa ? kenapa awak berubah sampai macam ni, ape salah saya awak ? saya tahu saya mungkin ada buat salah, tapi bagilah saya peluang nak cakap benda yang sebenar.. tolong lah awak, sekali ni sahaja.. mana awak yang selalu ambil berat pasal saya ? mana awak pergi ? awak , saya terseksa , awak tolong lah jawab bila saya tanya pasal hubungan kita awak ? awak dah tak sayang kan saya ke ? kalau awak marah saya, tolong maafkan saya awak, saya taknak hidup tanpa awak, awak maafkan saya :'(


Dah bace eh? Like lah pulak..thankiu sweety♥

1 KLIK sini.. Tinggalkan pesanan! =):

Nurulee said...

Happy anniversary =D

http://thenurulee.blogspot.com/2011/02/menggunakan-blogskin.html

 
© copyright all right reserved by Zylavyla